15 Mart 2012 Perşembe

Yetmiyor da...

Bir bankta oturdum bugün düşünüyorum; yetmiyor bana bu ask Yada aslında asksizlik... Lakin vazgeçmek zamanı gelmiş geçiyor , lakin elim kolum bağlanmış, lakin umarsiz, lakin küçük bir kiz cocuğu gibi çaresiz ve maalesefki herseye rağmen bu aptalcasina ve bir o kadar da manasizcasina neden bu lakinlere böyle sığınısim...

Canim Nazım'in da söylediği gibi yani;


Seni düşünmek güzel şey
ümitli şey
dünyanın en güzel sesinden en güzel şarkıyı dinlemek gibi bir şey.
Fakat artık ümit yetmiyor bana,
ben artık şarkı dinlemek değil
şarkı söylemek istiyorum...

Nazım Hikmet

2 yorum:

  1. asla çaresiz değilsiniz. çare sizsiniz. bir seçim yapmak gerekir. kararsızlık acı verir..

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler Serkan. Katılıyorum bir karar verebilmek adına zaten kendimle böylesine kavgalarım. Bir care arayışı.
    Şükür ki uygulamaya geçebildim :))
    Sevgiler

    YanıtlaSil