14 Ekim 2015 Çarşamba

   Uykusuz geçirilip, çok düşünülen geceler  var ya;o gecelerde alınan kararlar var ya , İşte o kararlarla yaşıyoruz 'kader' dediklerimizi...
   Bugün en sevdiğim diziyi izliyorum. orda bir twitter entrisi geçti; ''kalbinesor''Kalbimize sorarsak yandık, yanarız... kalbime sorarsam, dayanamam ...  kalbime sorarsam- kendime yenilirim.  Kalbime sormaya korkarım. Olacaklardan korkarım. Yapacaklarımdan, sebep olacaklarımdan korkarım. Bi bizim kalbimizden geçenler var, bide yaşamamız gerekenler...Birileri soslu makarna hazırlasın, birileriyle  mutlu mesut ,soslu makarna yiyebilsinler diye alınan kararlar var... Neyse ki; en sevdigim öğün kahvaltı (!!!!) 

                                          ( sen ekmek parası kaznmak için tasıyorsun bu yükü de,  ben , ya ben niye taşıyorum!!!)

      Ben kalbime soramıyorum, sizin kalbine soranlardan olmanız, kalbinizden geçenleri yaşayabiliyor olmanız dileklerimle...
 Çarşambanın bitmesine 25 dakika kaldı, o yüzden iyi perşembeler dileklerimle...


1 yorum:

  1. If you're trying to burn fat then you have to start following this brand new personalized keto plan.

    To create this service, certified nutritionists, fitness couches, and top chefs have joined together to provide keto meal plans that are efficient, decent, money-efficient, and fun.

    Since their launch in early 2019, 100's of clients have already remodeled their body and health with the benefits a proper keto plan can provide.

    Speaking of benefits: clicking this link, you'll discover eight scientifically-proven ones provided by the keto plan.

    YanıtlaSil