10 Mayıs 2013 Cuma

Müsaade lütfen !

Bir sürü abuk sabuk erkek var etrafımda. Hepsi başka başka, herbiri değişik. Bu kadar farklı tipte erkek aynı beni istiyor. Şaşırtıcı geliyor. Sonra düşünüyorum ve cevabı buluyorum; herkes beni değil görmek istediği melek'i görüyor. Bana değil hayallerinde ki kadına aşık oluyorlar. Ve sanırım iliski yasasak da esas beni görene kadar adına ask diyecekler. Belki de bu süre zarfında ben istedikleri kadına dönüşeceğim.
Peki ya o zaman ne olacak? Bence bendeki bu muziplik gidince, yarattıkları kadına bakacaklar ve ; "bu ne melek nede benim istediğim kadın" diyecekler.
Vesselam bu kadar adamın arasında biri geliyor, sen zaten sıkılmışsin bu kadar abuk sabuk tipin yerli yersiz ilgisinden, aman biri de eksik olsun deyip, kapıdan kovuyorsun, bacadan giriyor, bacadan kovuyorsun pencereden giriyor, allem edip kallem edip hayatının orta yerine oturuveriyor. Hobaaaaaaaa!
Bi bakıyorsun istediğin adam !
Fakat senin kafan darmaduman, is desen boka sarmış, aileni daha az hissediyorsun, başlıyorsun korkmaya. Çünkü biliyorsun ki hata yapacaksın bu hengâmede. Oysaki bu adam hayatının orta yerinde kalsın, hatta kök salsın, bir sarmaşık gibi hertyerini sarsın istiyorsun. Müsaade var mı ?
Yok, vermiyorlar müsaade !
Müsaade edin, istediğim bir avuç mutluluk, bir avuç huzur, bir avuç tutku, biraz şarap biraz da şiir...

Müsaade edin!!!
Müsaade lütfen...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder