12 Mayıs 2013 Pazar

Yeni misafir ve aldatma !

Ne kadar zor!
Nekadar zor yeni birisini hayatınıza almak, kapılarınızı, tabularınızı  ona acmak, sofranızda yer açıp, sarabinizi paylaşmak. 

Çocukken yada gencken, ( hala genciz gerçi 😉) daha gencken diyelim biz ona, daha kolaydı hersey, daha netti. Daha masum, daha hesapsizdi. Daha güzeldi be...
Yas ilerledikçe hersey başka başka oluyor, icinden geldigi gibi deilde, davranman gerektiği gibi oluyor.
Daha gerçekçi, daha sorgucu ve belkide en kötüsü daha kuşkucu oluyorsun. Hep tesadüf edip okul hayatın, is hayatın da erkek egemenliği baskınsa, ve sen  bu sebepten onları ve onlarin mantigini bu kadar  iyi taniyorsan, ne soylerken- aslinda ne soylemek isdediklerini hemen kavrayabiliyorsan, zaten artık birazda yasanmisliklarin tecrübesi sabit.
Hele bir de daha önceki sevgilin seni aldatmissa...
 Baltasını taşa vuran yegane bahtsiz insan  olmaya mecbur gibisin yani.
Paranoya sahibi olmak istemiyorum, yada takintili biri gibi olaya yaklaşmak istemiyorum ama ! Galiba birisi var, başka birisi daha var!  

Aman hepsi siktirolup gitsin bu erkeklerin... Sevgili falan istemiyorum. madem boyle yapacaksan ne dolanıp durdun etrafımda :( ne bu  böyle. 

Galiba yanlış yapan benim. 
Anlıyorum ; tek eslilik zor birsey gercektende, belki de sıkıcı lakin yalan yada aldatma daha kötü birsey.cok eşli de olunacaksa dürüstce olmalı. İnsanlar aptal yerine konulmamalı, en azından bu şartlar altında hala yanında bu iliskinin icinde  Kalip- kalmama tercihi kişiye ait olmalı. Bir elim yağda bir elim balda durumu dadindan yenmez fakat kimse böylesine de aşağılanmamali ! 
 Artık ne doğru ne yanlış hepsi birbirine girdi.sikilmaya başladım. Guven diye birsey kalmadı. Maalesef benim yeni iliskilere de gücüm kalmadı. 
Bir ihtimal daha var, oda sen de kafana göre takil, asların yedeklerin olsun. Eksilenin yeri anlaşılmasın, işine geldigi gibi yap, çıkar rant sağla hatta diyorum kendime .
Sonra cok utanıyorum bana bunları söyleyen kendimden. Başlıyorum azarlamaya o Melek'i ; 
Ayıp değil mı? 
Yakışır mı?
Eeee o zaman yasamaya deger mı? Eksik kalsın madem!
Haysiyetsizligin lüzumu yok! 
Sacmalama ! 
Bu kadar kirlenmiş olamazsın, bu kadar da düzene yenilmiş olamazsın.
Böyle gunümüz modern aşklarına gebe kalamazsın !!!!
Vs vs....

Ben aynı kalayım eğer mümkünse. Ben değişmeyeyim. 40.000 kerealdatilip 1 kere aldatmayimda...
Ben kirlenmeyeyimde !!!!!
 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder